تولید محتوای سئو در تنکابن و رامسر در مازندران | گروه تحقیق و توسعه کارنو
- ۰۴ آذر ۱۴۰۰
- دسته بندی:
- نمایش: 167
تولید محتوای سئو در تنکابن و رامسر در مازندران | گروه تحقیق و توسعه کارنو
تولید محتوای سئو در تنکابن و رامسر در مازندران | گروه تحقیق و توسعه کارنو
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تمامی خدمات متنوع گروه تحقیق و توسعه کارنو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
آدرس :
مازندران، بابل، میدان امام علی، 50 متر
آدرس صفحه رسمی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/karno.groupبعد از ام ار ای، مجتمع پردیس
آدرس وب سایت :
در تولید محتوا چیزی که بسیار بسیار مهم است این است که محتوای شما منحصر به فرد باشد. کپی متون از سایت های دیگر و قرار دادن آن در سایتی اصلا خوشایند نمی باشد . خصوصا اگر ضاحب یک کسب و کار هستید که قصد دارید برندی را ایجاد کنید مهم ترین اصل ساختن یک نمایه یا تصویر متناسب با برند یا کسب و کارشما است که از وب سایت شما آغاز می شود. استفاده از یک فونت مخصوص به سایت خودتان ، رنگ های سازمانی منتاسب با برند، از این قبیل موارد سبب می شود که مخاطب احساس کند که این سایت معتبر بوده و این خاص بودن شما باعث می شود که محصولات و خدمات شما هم از نظر کاربران متمایز و خاص نمایان کند.
کلمات کلیدی را به درستی استفاده کنید
هیچ موردی مانند کلمات کلیدی، نمی تواند رتبه وب سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد . متاسفانه اشباهی که بیشتر افرادی که به تولید محتوا فکر می کنند این است که هر چه کلمه کلیدی بیشتری را استفاده کنند، درصد نشان دادن مقاله آن ها بیشتر است. براساس استانداردها کلمات کلیدی، متوسط استفاده شده در هر کلمه، 2 الی 3 درصد از کل کلمه های کلیدی در یک مقاله می باشد.
نکات نگارشی را در تولید محتوا رعایت کنید!
یکی از نکات اولیه ای که باید قبل از انتشار مطالب به آن دقت بالایی داشته باشید ، نکات نگارشی است. به کار بردن کلمات صحیح ، عاری از هرگونه غلط املایی از اهمیت ویژه ای در تولید محتوا برخوردار است. استفاده از کلمه هایی که صحیح نباشند سبب عدم درک مطلب توسط کاربر می شود و در نتیجه تمام تلاش شما به هدر می رود.
مطالب طولانی بنویسید.
حداکثر طول یک محتوای استاندارد برای وب سایت، بین 2 تا 3 هزار کلمه می باشد. حداقل تعداد کلمه ای که می توانید درمقالات استفاده کنید 500 کلمه است. اگر مطالب شما کمتر از 500 کلمه باشد، از نظر گوگل ممکن است دیده شوید چون اصلا در نظر گرفته نمی شود و اگر بیشتر از 4 هزارکلمه باشد، بهتر است آن را در دو مقاله تقسیم کنید.بر اساس استاندارد هایی که رعایت کرده اید گوگل شما را به منبعی معتبر شناخته و شما را در رتبه 1 قرار می دهد .
توضیحات متا و عنوان ها را جدی بگیرید!
اولین قسمتی که توسط گوگل خوانده می شود، متا و عنوان می باشد. توضیحاتی که در متا نوشته می شود این توضیحات در زیر کلمات کلیدی در گوگل نمایش داده شده و کاربر را ترغیب می کند که وارد وب سایت شما شود بنابراین مطالب شما پس باید مناسب با کلمه کلیدی نوشته شود زیرا اگر گوگل دریابد که عنوان شما هیچ ارتباطی با محتوای شما ندارد، وبسایت شما را نجریمه و نمایش نمی دهد .
منبع : کارنو ادز